Asigurați-vă că toate privirile sunt ațintite asupra voastră!
Creația publicitară te ajută să fii recunoscut instantaneu, oriunde te-ar găsi clienții. Așadar, crearea unui brand presupune să se depășească asigurarea unui aspect consecvent. Trebuie să se dorească modelarea mărcii dumneavoastră ca ea să fie de neuitat.
Identitate vizuală
În spatele culorilor, fonturilor, stilurilor de fotografie sau design-urilor recomandate este un raționament. Designerii și artiștii se asigură că alegerile pe care le facem pentru a vă prezenta în lume – pe fiecare canal – reflectă compania pe care am cunoscut-o prin crearea strategiei dumneavoastră de brand.
Mesajele
Departamentul strategic identifică ce este cel mai important pentru fiecare public. Apoi, depășesc baiere pentru a descoperi mesajul care are cea mai mare fidelitate în raport cu publicul țintă. Se fac teste și se încearcă atingerea perfecțiunii pentru a se asigura că este potrivit – modul în care vorbiți despre dumneavoastră, companie și clienți reprezintă o parte din identitatea companiei, în aceeași măsură ca și logo-ul.
Denumirea
Denumirea este o decizie vitală, simplă dar și complicată în
același. De la companii la divizii, la produse noi, trebuie să se navigheze de
la toate problemele de brevete și mărci comerciale până la lansările interne
care obțin achiziții pentru companie.
Logo-uri
Într-o lume în care emojii au devenit o formă legitimă de
comunicare peste noapte, este clar că logo-ul dumneavoastră este astăzi mai
important ca niciodată. Ceea ce nu este atât de evident este cât de multă muncă
și strategie intră în designul unui logo înainte ca stiloul să atingă vreodată
hârtia, sau ecranul.
Mantra
Captarea spiritului companiei dumneavoastră în cât mai puține cuvinte nu este ușor. Dar face atât de mult pentru un brand, informând tot ceea ce faci ca organizație. Campaniile de marketing, creația publicitară, inițiativele angajaților, recrutarea, povestirea mărcii – toate sunt ghidate de mantra ta.
Aceasta este ca o matriță care trebuie umplută cu o viață
intensă. Și din moment ce acționează bine asupra materiei, este important să se
pronunțe cu voce tare această formulă. Un cuvânt este doar o mișcare de aer,
este adevărat, dar pentru ca puterile invizibile să aibă posibilitatea de a
acționa, cuvântul este necesar.
Crede-ți în puterea cuvântului, credeți în mesajul care vă
reprezintă!
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.