Marketingul promoțional prin promovare cu textile și obiecte personalizate poate oferi o serie de tehnici utile pentru atragerea clienților. Asta, în funcție de articolele pe care le oferiți și ceea ce afișează vizual. Adoptarea unor metode promoționale cu îmbrăcăminte și produse personalizate se poate face cu costuri mici și cu eficiență mare. Acest lucru este un mod eficient prin care crește notorietatea mărcii și evenimentelor dumneavoastră. Acest tip de marketing s-a dovedit de succes de-a lungul timpului în toate mediile de afaceri.
Mai jos veți găsi câteva tactici promoționale care pot fi utilizate pentru a genera beneficii brandului, produselor și serviciilor firmei dumneavoastră. Vor atrage atenția generală în timpul evenimentelor și angajamentelor firmei.
Căutați să vă promovați mereu
Ca oameni de afaceri, cu siguranță sunteți familiarizați cu ABC-ul vânzărilor. Așadar, de ce să nu vă creșteți accesul, oferind membrilor organizației îmbrăcăminte personalizată, confortabilă, pe care o pot purta atunci când ies în oraș. Cine știe, s-ar putea să vă observați îmbrăcămintea personalizată în timp ce participați la un eveniment sportiv local, sau la un târg de sezon, centru comercial, restaurant!
Oferirea de textile sau produse personalizate echipei care vă reprezintă brandul poate fi o metodă eficientă, cu costuri reduse, prin care atragem interesul publicului țintă. De asemenea, creștem accesul unei audiențe care nu prezenta de regulă interes pentru nișa dumneavoastră. Mesajele vizibile pe îmbrăcăminte și produse promoționale se pot răspândi precum focul sălbatic!
Oferiți obiecte promoționale cadou la achiziție
Când clienții cumpără produsul sau serviciul dumneavoastră, de ce nu oferiți un stimulent pentru a participa la un eveniment viitor sau o cumpărătură viitoare? Oferiți articole promoționale care afișează informații cheie care ar putea include date, locații sau lansări de produse specifice.
Ați fost vreodată la concertul formației preferate pentru a vă cumpăra în cele din urmă acel tricou foarte scump? Dar trebuia să îl aveți la concert, era cel pe care sunt trecute toate datele și locațiile viitoare ale turneului. Cu toții am făcut-o! Profitați de promoționalele oferite pentru a da informații specifice care oferă clienților un motiv de a reveni.
Străduiți-vă să sensibilizați și să donați
Participarea la evenimente care vă permit să donați organizațiilor de caritate sau unor instituții la nevoie, poate aduce multe beneficii. Faceți-o periodic prin utilizarea cadourilor, cum ar fi tricouri sau sticle de apă, pixuri pentru elevi, etc.
Un exemplu notabil sunt organizațiile care face o treabă minunată de sensibilizare pentru cancerul de sân în fiecare an prin reprezentarea culorii roz prin intermediul crosului organizat în București. Aceste acte de bunătate nu trec niciodată neobservate.
Folosiți-vă audiența de social media
Paginile dumneavoastră de socializare pot fi utilizate pentru promovarea și difuzarea de articole precum șepci personalizate, tricouri, pixuri și șnururi textile. Profită de Twitter, Facebook, Instagram și Pinterest pentru a ține legătura cu clienții și potențialul public. Oferiți premii, organizați concursuri online sau dați informații despre companie. Premii? De ce nu un produs personalizat care conține logo-ul afacerii dumneavoastră și alt conținut de marketing. Începeți să vă gândiți la afacerea dumneavoastră. Tactica folosită care oferă informații valoroase, umor sau stimulente prin implicarea publicului, este sigură că va aduce notorietate, fără a fi determinată în mod excesiv de vânzări.