La un moment dat, probabil ați dezbătut dacă tricourile personalizate au fost sau nu elementul corect pentru promovarea afacerii dumneavoastră. Cu atât de multe tipuri diferite de mass-media și de marketing, sunt multe de luat în considerare atunci când alegeți care este cel mai bun pentru dumneavoastră. Am făcut o listă pentru a vă ajuta cu luarea deciziilor: Topul motivelor pentru a face reclamă cu tricouri personalizate
Promovarea în cadrul expozițiilor comerciale
În funcție de tipul de afacere pe care îl aveți, puteți participa sau nu la un anumit tip de expoziție. Expozițiile comerciale pot fi o expunere excelentă pentru companii, deoarece puteți veni față în față cu potențiali clienți. De obicei, există o mulțime de standuri pe care acești potențiali clienți trebuie să le viziteze. Dacă li se înmânează doar un pliant, s-ar putea să uite curând că v-au întâlnit și să treacă la următorul stand. Aici pot interveni tricourile și să-i ajute pe acești clienți să-și amintească compania. Este posibil ca ei să nu arunce un tricou, precum ar face cu un flyer și să-l ia acasă cu ei după terminarea expoziției.
Soluție rentabilă
Deși tricourile personalizate nu sunt o soluție de marketing gratuită, cum ar fi social media, ele pot fi totuși o metodă de publicitate foarte rentabilă. În comparație cu un panou publicitar, publicitate radio sau chiar publicitate tipărită, articolele de îmbrăcăminte personalizate trebuie să fie imprimate doar pe măsură ce se termină. Nu există un angajament lunar în ceea ce privește imprimarea textilelor. Nu se încheie contracte cu obligativitate de imprimare lunară. În special pentru noile afaceri, acest lucru poate fi foarte important, deoarece este dificil de prevăzut cum va merge afacerea. De asemenea, spre deosebire de o campanie de panou publicitar sau radio, este ușor să schimbați modelele de tricouri la fiecare tiraj.
Oferă expunere continuă
Tricourile sunt o modalitate foarte tangibilă de a face reclamă. Clienții pot vedea, simți și purta tricouri, ceea ce le face un produs promoțional eficient. Deoarece există un tricou personalizat, clienții nu sunt susceptibili să-l arunce la fel de ușor ca pe un piant. Chiar dacă nu este tricoul lor preferat, se găsește o ocazie să fie purtat. Atunci când textilele sunt purtate în public, crește recunoașterea mărcii pentru potențialii clienți noi. Cu cât tricoul este mai des purtat, cu atât publicul este mai mare. Tricoul imprimat amintește clientului care îl poartă cu privire la compania dumneavoastră de fiecare dată când îl folosește.
Aprecierea clienților
Clienții au multe opțiuni atunci când decid asupra unei companii pentru un serviciu sau produs și este important să recunoască faptul că o fac. Tricourile promoționale personalizate sunt un cadou excelent și rentabil pentru aprecierea clienților. Clienții apreciază că le recunoașteți valoarea de client și, la rândul lor, vă promovează afacerea atunci când o poartă.
Dacă doriți o estimare pentru tricouri personalizate, contactați-ne. Atelierul nostru vă ajută cu plăcere la comenzile personalizate de tricouri. Nu ezitați să ne contactați – https://imprimaretextile.ro/