
Uniformele reprezintă o modalitate certă de a crea o ținută profesională. Uniformele personalului sunt folosite pentru se distinge de ceilalți. Cu toate acestea,nu trebuie să fie o investiție majoră.Vă vom prezenta cum se poate reduce costul uniformelor de lucru.
Ca proprietar de afaceri, știm că există multe costuri importante care trebuie luate în considerare atunci când decidem cum să cheltuim fonduri. Uneori, acest lucru poate duce la uniformizarea companiei cu o prioritate. Cu toate acestea, este important să știți că personalul ar trebui să arate bine și prezentabil atunci când vă reprezintă. Deși poate fi tentant să nu utilizați uniforme de personal, veți fi privați de oportunitățile de branding pentru clienți și de unitatea de personal care poate reuni echipa.
Vestea bună este că nu trebuie să cheltuiți mult pentru a îmbrăca echipa. Vă putem ajuta cu o mare varietate de opțiuni, metode de imprimare, pentru a vă oferi cele mai bune uniforme personalizate posibile la cele mai bune prețuri.
Mai jos sunt câteva sfaturi pentru a vă ajuta să alegeți cele mai bune opțiuni pentru dumneavoastră. Acestea vă pot ajuta să decideți ce este cel mai bine pentru personalul și afacerea dumneavoastră. Scopul este de a face echipa să arate excelent pentru o lungă perioadă de timp.
Metode de imprimare
Atelierul nostru oferă în general câteva metode diferite pentru uniformele de lucru. Tipul de afacere pe care îl aveți influențează tipul metodei de imprimare pe care o alegeți.
Serigrafia
Serigrafia este una dintre cele mai utilizate forme de imprimare a uniformelor și poate fi foarte ieftină. Serigrafia este perfectă pentru comenzi în vrac sau pentru medii de lucru casual. În general, uniformele imprimate prin serigrafie sunt pentru ținute casual, cum ar fi tricourile, puloverele, șepcile, vestele. Aceste opțiuni pot ajuta clienții să identifice o chelneriță la un restaurant sau o persoană de serviciu la un magazin. Tricourile imprimate serigrafic pot fi un instrument de marketing pentru a fi oferite la o deschidere sau pentru a le vinde într-un magazin de cadouri. Pentru cele mai bune prețuri de imprimare, imprimarea celui mai mic număr de culori va ajuta la reducerea costurilor. Numărul mai mare de articole va reduce costul.
Imprimarea DTG (direct printing)
Uneori, o companie poate avea un logo color complet, cu un design complex, sau poate au nevoie doar de câteva tricouri pentru început. În oricare dintre aceste cazuri, imprimarea DTG poate fi cea mai bună opțiune. Nu există o taxă de configurare pentru imprimarea DTG și nu există comenzi minime. Așadar, dacă tocmai porniți o afacere, acest tip de imprimare ar funcționa excelent. Dacă aveți o idee de tricou care ar necesita o imagine în culori (cum ar fi o florărie care solicită o imagine cu flori), imprimarea directă este soluția. Pentru a economisi bani la imprimarea directă, vă recomandăm să folosiți un logo mai mic, dacă este posibil. Prețul se bazează pe dimensiunea logo-ului, deci cu cât este mai mic, cu atât va costa mai puțin.
Alegerea articolelor de îmbrăcăminte
Următoarea decizie importantă atunci când vă creați uniformele personalizate ar fi îmbrăcămintea pe care doriți să o utilizați. Îmbrăcămintea poate fi foarte importantă pentru aspect și senzația că doriți să anunțați clienții despre afacerea dumneavoastră.
O opțiune excelentă pentru un cadru profesional, care poate fi mai puțin costisitor, ar fi un tricou polo. Tricourile polo pot fi imprimate serigrafic sau prin transfer termic. Cu toate acestea, alegerea unui produs cu cost mediu poate fi mai bună pe termen lung, dacă uniformele vor fi spălate frecvent. De exemplu, un restaurant poate dori să aleagă un tricou sau șorț care nu este cea mai ieftină opțiune, astfel încât acestea să nu fie înlocuite la fel de des. De asemenea, alegerea culorilor care funcționează bine în acele medii poate fi, de asemenea, înțeleaptă. Culorile mai închise pot ascunde petele.
Dimensiunea comenzii
Dacă sunteți în căutarea unei modalități de a reduce costurile cu uniforme, comandați doar cât aveți nevoie. În timp ce costul uniformelor scade cu o cantitate mai mare, cumpărarea multor uniforme suplimentare va folosi fonduri pe care o afacere nouă nu le poate avea imediat.