În ceea ce privește realizarea tricourilor personalizate, nu există lipsă de erori. Există o mulțime de oameni care nu știu ce înseamnă un tricou bun. Drept urmare, tricourile personalizate au avut un pic de suferit. Acest aspect nu este deloc surprinzător. La fel ca în orice altă industrie, mediul online nu duce lipsă de lucruri nedezirabile. Un lucru cert este că nu ar trebui să vă uitați la acele tricouri și să presupuneți că acestea sunt norma de urmat și atât. Și nici nu trebuie să fim convinși de faptul că îmbrăcămintea personalizată este doar pentru mărci. Vom explica mai departe de ce tricourile personalizate nu au un singur tipar.
Dacă aveți o idee bună în minte și o noțiune decentă a persoanei pentru care creați un tricou, acesta poate ajunge să arate de-a dreptul incredibil. Acestea fiind spuse, sunt câteva lucruri pe care ar trebui să le știți mai întâi. Câteva principii de bază de proiectare pe care trebuie să le aveți în vedere.
Puteți căuta mai mute despre aceste aspecte pentru o prezentare mai bună a ceea ce trebuie să știți, dar între timp noi le vom aminti:
- Păstrați ideile de bază și nu vă grăbiți. Cele mai bune lucruri necesită timp.
- Descoperiți coordonarea culorilor. Înțelegeți ce culori se potrivesc și ce culori nu. Folosiți o roată a culorilor dacă aveți nevoie de ajutor în această privință.
- Înțelegeți elementele de bază ale designului vizual și principiile de design. Sunt patru mari principii de design. Primul este contrastul – punerea unor elemente distincte unul lângă altul pentru a sublinia diferențele lor. Al doilea este repetarea – atragerea atenției asupra asemănărilor vizuale. Al treilea este proximitatea – dacă elementele distincte sunt suficient de apropiate, sunt văzute ca un singur element. Al patrulea principiu este alinierea – nici un element vizual al unui design nu ar trebui să fie arbitrar.
- Știți cum să folosiți spațiul pozitiv și negativ.
- Asigurați-vă că alegeți o textură și un material de calitate pentru tricou.
- Nu exagerați. Uneori, mai puțin înseamnă mai mult, mai ales în ceea ce privește designul vizual.
- Setați ierarhia vizuală a designului tricoului – unde doriți ca oamenii să-și îndrepte ochii mai întâi?
- Luați în considerare folosirea regulilor de design și fotografie. Una ar fi regula treimilor. Aceasta presupune ca subiectul să nu fie centrat în imagine. Practic se împarte imaginea în trei, atât pe verticală, cât și pe orizontală. Este o metodă des folosită de fotografi în ultimul timp. Ținând cont de această regulă, punctul focal principal este situat într-o parte. Folosind regula treimilor, se atrage privirea către compoziție, nu doar către centrul imaginii. Altă regulă ar fi cea a imparității. Aceasta regulă susține că imaginile sunt mai atrăgătoare din punct de vedere vizual când prezintă elemente impare ca număr. Ultima pe care o vom aminti este regula spațiului. Regula spațiului în fotografie reprezintă adăugarea de spațiu pe direcția în care se mișcă obiectul fotografiat. Astfel se caută și se încearcă adăugarea impresiei de mișcare, ghidând ochii privitorilor.
Noi avem soluția
Aceasta este doar o scurtă prezentare și probabil că ați înțeles ce încercăm să transmitem. Știm că există multe tricouri personalizate de proastă calitate online. Motivul pentru care tricourile personalizate au cotă scăzută este că realizarea unuia de bună calitate este dificilă. Este nevoie de multă muncă, dăruire și experiență. Dar, pe termen lung, efortul merită, indiferent dacă faceți îmbrăcăminte de marcă sau pur și simplu un cadou pentru un prieten.
Dacă sunteți gata pentru a personaliza un tricou bine gândit pentru compania dumneavoastră, contactați-ne. Ne-ar plăcea să vă oferim un set nou de tricouri pe care echipa dumneavoastră să le îndrăgească și să le poarte.