Așa cum vă spuneam în articolul anterior, noi, la Gavros Fashion, suntem buni la ceea ce facem și anume producție publicitară specializată. Imprimăm serigrafic, prin termotransfer, direct printing, sublimare, imprimări speciale și aplicăm accesorii – strasuri, ținte, paiete. Dar nu în ultimul rând, ne place să ne perfecționăm continuu și să ne documentăm. Astăzi vă vom vorbi despre o strategie de business aplicată pentru a menține clienții mulțumiți, atingând cele 5 puncte rămase. Primele sunt amintite în articolul anterior.
6. Păstrați informațiile despre clienți în siguranță
Au fost prea multe încălcări de date în ultimii ani, iar clienții sunt foarte preocupați de siguranța datelor lor. Nu numai că este necesar să existe un plan de securitate cuprinzător și soluții în vigoare pentru a preveni atacurile cibernetice, dar este important să le oferim agenților de primă instruire și instrumentele de care au nevoie pentru a stopa orice răuvoitor care încearcă să fure informații prin intermediul unui canal vocal.
7. Clienții vor plăti mai mult pentru un serviciu mai bun
Un serviciu excelent este o valoare pentru clienți. Și sunt mai dispuși ca niciodată să plătească pentru asta. Acest lucru necesită mai mult decât să le sprijini. Furnizarea de servicii la nivel de administrator, ca parte de strategie de business, necesită investiții suplimentare, dar poate plăti substanțial permițându-vă să creșteți prețul produselor și serviciilor.
8. Nu faceți ipoteze
Știți cu adevărat ce vor clienții dvs.? Odată cu extinderea rapidă a canalelor digitale, așteptările clienților evoluează într-un ritm rapid. Ceea ce a avut succes în trecut, este posibil să nu fie ceea ce își doresc clienții acum. Solicitând părerile și preferințele clienților, precum și evaluarea continuă a datelor din centrul de contact, puteți rămâne la curent cu nevoile în schimbare ale clienților.
9. Tratează-ți bine angajații
Angajații fericiți creează clienți fericiți. Oferind instruire, stimulente, bonusuri și alte beneficii care arată că vă pasă de succesul și fericirea angajaților, investiți indirect în satisfacția clienților.
10. Fii adaptabil
Dacă există o certitudine în centrele de contact, aceasta este schimbarea. Nu numai că afacerile suferă transformări digitale, ci trebuie să se pregătească pentru inovații, precum inteligența artificială și internetul lucrurilor. Deși există încă valoare în strategiile de bază și încercate care au încântat în mod constant clienții, este important să fie suficient de flexibili pentru a încorpora noi soluții pentru a satisface generațiile viitoare și viitoare.