
Parcurgerea unui paletar Pantone este o modalitate populară de a alege nuanțe pentru produsele imprimate. Când atât clientul, cât și producătorul se uită la aceeași culoare Pantone, nu mai există semne de întrebare. Pur și simplu spunând „verde deschis” nu este suficient de specific atunci când vine vorba de produse promoționale. Găsirea culorii potrivite poate fi destul de dificilă, însă găsirea unor împerecheri perfecte este și mai dificilă. Alegerea culorilor în imprimarea personalizată a textilelor și a obiectelor promoționale este importantă. Iată câteva sfaturi pentru cei care aleg culori Pantone pentru personalizare.
Nuanțele și culorile sezoniere
Culorile de sezon sunt întotdeauna populare pe paletarele de culori. Combinațiile speciale de culori Pantone sunt adesea puternic promovate în raport cu sărbătorile. Îmbrăcămintea personalizată care va fi utilizată pentru o promoție sezonieră va trimite un mesaj clar cu culori ce sunt asociate cu acea perioadă a anului.
Auriu, portocaliu, magenta și maro ciocolatiu evocă imagini cu frunze de toamnă. Albastru crud, argintiu și alb ne duc cu gândul la tărâmul înghețat și rece al iernii. Pastelurile frumoase și verdele proaspăt se asociază ușor cu primăvara. Bejul nisipos, turcoazul luminos și rozul îndrăzneț ne plimbă simțurile pe plaja fierbinte din timpul verii. Combinații de culori similare sunt disponibile pentru sărbătorile speciale, cum ar fi combinația clasică de roșu, alb și verde pentru Crăciun.
Alegem culorile în funcție de sezon pentru articolele promoționale care vor fi înlocuite în câteva luni. Oferirea de modele noi pentru fiecare sezon este o modalitate excelentă de a menține lucrurile în trend. Cu toate acestea, dacă firma este mai interesată de un design de lungă durată, următoarele tactici pot fi mai bune.
Combinarea culorilor
O roată de culori tradițională este un instrument necesar pentru alegerea combinării inteligente de culori. Alături de paletarul Pantone, acesta este unul dintre cele mai importante instrumente care ar trebui să se afle în arsenalul departamentului de design. Culorile care sunt opuse una de cealaltă pe roata de culoare au impact vizual. Una este culoare de bază, în timp ce alta servește ca accent. Unele combinații populare pe roata de culori includ: roșu și verde, portocaliu și albastru, galben și violet.
De asemenea, culorile de bază arată bine cu nuanțele culorii lor complementare de o parte și de alta. Alegerea mai multor culori calde sau reci permite ne poziționează de o parte a roții culorilor. Acest lucru oferă adesea beneficii emoționale semnificative. După cum arată secțiunea următoare, culorile sunt frecvent asociate cu sentimente specifice.
Implicațiile emoționale ale culorilor
Promovează interesele și obiectivele specifice ale companiei cu îmbrăcăminte promoțională care folosește culori pentru impactul emoțional al acestora. Combinați culori care au implicații similare pentru cel mai mare impact. Amintim câteva combinații comune de culori cu conexiuni emoționale puternice. Roșu și galben – entuziasm, căldură, activitate și foame. Albastru și verde – prospețime, stabilitate, încredere. Albastru și violet – calm, liniște, loialitate, încredere, putere. Alb și negru – eleganță, formalitate, putere.
Alegerea unei culori primare pentru atragerea emoțională și adăugarea de culori complementare atrăgătoare vizual este o tactică excelentă care va da rezultate profitabile. O nuanță liniștitoare de albastru este perfectă pentru promovarea unui centru spa sau pensiune de vacanță. O nuanță de portocaliu sau galben va ieși în evidență și va adăuga luminozitate pentru emoție și interes vizual.
Folosirea culorilor specifice
Multe companii au deja un cod de culori Pantone. Clienții asociază deja astfel de nuanțe cu o companie și este important să rămână așa, cel puțin în designul logo-ului. O companie cu logo-ul roșu specific poate dori să folosească verde complementar în designul vestimentar. Un logo violet va fi izbitor pe o cămașă de culoare galbenă.
În designul vestimentar, culorile nu se vor asocia întotdeauna la fel de bine ca pe hârtie. Consultați-ne pentru a determina cele mai bune culori de personalizare pentru a se potrivi cu nevoile logo-ului și designul general al produsului. Oferim consultanță în fashion design și în materie de imprimare textile și obiecte promoționale.